Sunday, October 17, 2010

Weekend wif baby & papa :-)

Lama sungguh rasanya blog ini xde citer2 baru. Ibu sungguh2 bz + kemalasan yg amat sangat nak menghadap laptop lama2 sekarang nie. Biler ngadap jer pk baik aku baring2 rehatkan badan sementara si anak tgh beradu..huhu..


Tp arini ari Ahad, cam biasala ari melayan perasaan setelah kepulangan papa..sungguh2 bohsan n sunyi jer rasa hidup ini..weekend bersama tersayang sgt2 la membuatkan hidup aku begitu heppi..tp bila weekday jer..huhu..sampai bila nak camni?sedih..sedih..:-(


Ok la, xnak lagi mood sedih2, Insyaallah, semoga akan datang ada lah sinar harapan utk aku n baby Ariessa pulang ke umah kami utk tinggal bersama papa. Amin...Moga Di permudahkan Segalanya..


Weekend bersama ibu, papa, n Baby Ariessa..:-)

A lo lo lo..manje nyer anak papa..sampai2 jer papa ari Jumaat malam , camni la gaya dua beranak..Ariessa cam xnak lepas papa jer:-(

@ Secret Receipe..minum petang :-)


Baby Ariessa tito..dah penat jalan2

Ibu n Papa bawa jalan2 Jusco..


Bersiap sedia nak minum susu..

Temankan ibu n papa lunch @ Pizza Hut..

Minuman kami..

aduss, teringat2 pulak makanan nie..nyum2..

Weekend yg lepas telah pun berlalu..kite tunggu pulak weekend yg akan datang..xsabar tunggu Friday!!!!

No comments: