Thursday, June 17, 2010

Penat la Ariessa layan tetamu :-)

Last week ramai sedara Ariessa datang melawat buah hati ibu nie..sedara hubby dari Penang.
So, aper lagi ibu pun cuba la nak melawakan si kecik nie.heheh..cari dress yg ibu beli besar lagi xmuat..hehe..then ibu decide Ariessa pakai baju yg Mama n Papa Long (K.Nana n Abg Faridz) kasi..chumeellkan?1 st baju dr Mothercare yg Ariessa ader..ibu pun xbeli lagi kat Ariessa..:-) Time kasih yer papa n mama..:-)nampak mcm dah besar je biler Ariessa pakai baju nie :-)

Alalala..tido suke buka mulot..mcm sape ntah?hehehe..tangan lak mesti nak cenggitu gaya.pastu dia sendiri yg terkejut..:-p

Tido ngn Butterfly Lamaze..nyenyak jer :-)

Bilerla Ariessa dpt dok umah ngn ibu n papa..ermm, ibu cpt2 la cr keje kat Kl..(ibu lak ckp kat papa, bilerla ibu dpt benti keje jaga Ariessa kat umah nie)insyaallah...


Owwh,shedappnyer tito dlm baby cot nie :-)bising pun Ariessa xkesahh..


Tima kasih yer Auntie2 n Uncle2 sumer yg datang lawat Ariessa ngn adiah2 tue..

Alamak, ramainyer yg nak dukung Ariessa..owh, saya rimas sebentar..

Pose tido terbaik dari Ariessa..merekok jer badan dia..tgh nyenyak nie..wlpun ibu letak atas bantal papa golek2 depan TV...


Eeee, geramnyer klu dia buat memek muke camni..rasa nak gomol2 jer biar dia rimas..pastu nangis..heheh..

Gaya2 nak buke mata dah nie..hehe..tp xjadi..dia sambung tido balik..:-)

Poo poo time..dia sgt suke bile org lapkan montot dia ngn wipes sejuk tue..

Ok,itu jer aktiviti Ariessa tuk Saturday yg lepas..mngg nie ibu soh papa amik gambaq banyak2 lagi tau..:-)




3 comments:

Nursuhana said...

comel dan ariessa nampak cam dah besar jer bile pakai baju yg mama beli..nanti ader rezeki mama belikan lagi yer..

syedina said...

Geramnyer k.juz...comel sgt ariessa ni...bler ni dpt tgk live...hehe

syedina said...

Comeinyer dia.......