Thursday, July 15, 2010

Ariessa ngan playmat nye..

Ini la keje ibu bile tinggal berdua ngn anaknyer..:-)

Nie 1st time ibu bg Ariessa bermain2 ngn playmatnyer..dah lama ibu beli tp xingat nak kasi Ariessa main..yerla dlm pantang xsempat ibu nak godek2 lg barang nie..bila dah tinggal berdua nie hah, mula la ibu kerjakan ariessa, ngn headband dia lagi siap sampai tertido ngn headband kat kepala..heheh..kene ajar dr kecik2 kang nnt bile pakaikan asyik tarik buang je..takmo2.

jom kite saksikan keletah si kecik tembam ni :-)



suker la dia ibu baringkan atas playmat sambil dok perati mainan kat atas tue..


tangan kaki aktif je dok main ngn benda atas tue..suke je dia..

sampai merekok2 badan dia punya dok main
biler dah penat terus zzzzz...sonang keje ibu..

nie dah letih sangat la sampai terlena..





pics nie ibu amik guna dslr papa..tak terer lagi nak guna..gambaq xberapa sharp sangat..nak blajaq pun xsempat..bukan kata nak blajaq amik gambaq..blajaq buka stroller pun belum lagi..klu biaq ibu sorang2 xnaik stroller la ariessa..ahahah..time beli aritu budak tue ajaq laju sgt n aku pun malas2 je nak amik port..masuk tinga kiri kuar tinga kanan..arapkan papa dia ajer yg dengar..ahahah..nnt2 pasni ibu blajaq yer..:-)

3 comments:

syedina said...

Semangatnyer ariessa...comel sgt pki hairbd tu...hehe

A Happy Wife and A Lovely Mommy said...

Paling semangat tang pipi dia la Dina:-)

Mujur la dia xnangis pakaikan hairband tue..xtau la besaq2 nanti dia tarik buang je..penat ibu dia beli :p

Masrina binti Alim said...

tembam btui pipi dia kak..syomel..
baby gurl,buleh lah kasik jangok2..best!