Wednesday, July 21, 2010

Saturday- Jalan2 @ Pavillion

Saturday lepas bawa Ariessa jalan2 Pavillion pulak.Biasala dah ibu n papa nya mmng kaki jalan, so weekend mmng xleh dok umah saja2 la. Hehe..Mula2 tu plan nak ke KLCC, tp dah nak sampai je bole pulak tukaq plan. Ok gak, mama n abah pun xpernah pi. Kami kuar umah pun dah lewat coz tak rancang awal2..klu tak leh la lencong ke KLCC lagi..hehe..sempat lagi tu.
Cam biasa la si tecik nie dlm kete je tito..mana2 org bawak tito je keje dia ek?


Wif mama n abah..

Papa nie asyik amik gambaq kite je kan Ariessa? Sian papa xdak org amik gambaq dia..:-)

Papa pun nak posing ngn Ariessa gak..

Ariessa tgg jap eh..ibu nak cari baju nie..

Papa dah bohsan la nie tgg ibu try baju..

Having lunch @ foodcourt Pavillion..Si tecik takmo duduk dlm stroller terpaksala ibu kendong..lenguh wooo..terpaksala guna skill makan sebelah tgn..oohh, sila abaikan mamat keding kat sebeleh tue..camne gaya duduk camtu tue?

Buah hati ibu...Ibu sayang Ariessa

Gaya2 happy bile bawak Ariessa kuar jalan2..



No comments: