Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, November 2, 2009

Hadiah Untukku :-)

Al Quran Terjemahan per kata yang dihadiahkan suamiku tuk saya. Thanz yer sayang..Actually, mmng pun dah lama kami dok mencari Al Quran Terjemahan macam nie..selalunya terjemahan nyer kat tepi2 by paragraph,..yg ini word by word..lagi mudah tuk faham..selain itu boleh la asah balik otak aku ngan ilmu2 bahasa arab aku yg dulu2 nyer aku blajaq..siap senang lagi nak score A, tp skrg dah berkarat langsung tak guna..abis sume lupa..isk2, xbaik cenggitu..

Pasni, niat aku nak menghabiskan bacaan Al Quran aku boleh la diteruskan guna Al Quran yg ini pulak..tulisan nyer pun besar2. Alhamdulillah, berkat aku baca setiap hari dapat pahala tuk suami aku hadiahkan Alquran nie utk ku..Aminnnn.

No comments: