Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, November 7, 2009

What positive thing have you done today?

Sambil2 memblog, sambil dok layan bola Piala Malaysia. 2-0 already. "Hobin Jang Hobin!"


Pagi tadi, bangun awal..cam biasala, dah xleh nak tido lama2. Layan tenet jap then kemas2 bilik n basuh baju stok seminggu nyer. Huh, letih juga nak kejekan sume baju2 tue :-)


Tgh2 mengemas, Lynn (my opismate) msg ajak g breakfast nasi lemak kat umahnyer. Huhu..rezeki sedap jgn ditolak ye!Dah abis kemas2, basuh bj n sidai sume, then aku n Ija, terus ke umah Lynn. Naik kete masing2 coz pastu masing2 dah ader plan ke lain. Sampai2 sana, main ngn Si Comell Ammar Naufal dulu..haih!geram giler aku ngn budak nie..comel, putih, gebu..dah pandai nak menyembang, gelak mengekek..hehehe..

Dah botak dah si comel nie :-)

Alahai, putih nyer la budak nie..gerammmmm!!!

Sessi menjamu selera, nasi lemak sambal, ikan bilis n telur goreng ..nyum2..sungguh sedap!(lupa nak amik pics bahan bukti) heheh..sedap sngt sampai dah xingat nak snap dulukan...


Lepas makan main2 lagi ngn Ammar, then terus ke destinasi kami seterusnya. Aku ngn plan awalnyer nak ke Persada lagi, ader Metrojaya Sale! Ija lak ke Jusco Tebrau. Sambung shopping lagi..hehe. Semalam, aku xde rasa nak pegi, bile geng2 sume pi sana lunch time . Tp bile balik tgk hasil2 'shopingan' diorang, rasa teruja pulakkan..lagipun seperti yg diorg khabarkan kali nie agak lebih terancang cket la compare then last year. Nak bayar pun beratur bukan main panjang lagi..Tp this time agak terkawal cket la..


Hanya lebih kurang 1 jam je aku berada dlm tue, belek2 barang2 yg nak beli je..xsume tempat aku g jengok. Tp ok la, agak berbaloi dengan hasil yg dah aku dapat..4 helai baju, 1 set bj tido n brg2 dalam Wacoal n juga Jean Perry,Pillow. Somerset Bay nyer bj pun menarik, 80% less lg..murah2. Tp perut dah besau nie xdpt la nak melaram ngn Somerset lg, bj nyer alahai, comel2 belaka. Cukupla tue, tak cukup tangan dah nak bawa. Klu ader sayang nie syiokla shopping ngn dia.. :-)



Hasil2 shopping tadi..Wacoal sume simpan sebelah :-) Agak2 bantal tue leh kasi tido lena tak? maklumla sekarang nie lena asyik terganggu je...ermmm


Balik umah. Time to relax2, sambil baca novel...ngan cuaca pun sejuk2 hujan kat luar. Nyaman skali :-)

Malam nyer layan sehati berdansa tadi sambil2 tukar channel TV1 . 3-0 sudah..sah bole Menang!!!


p/s : hubby xdtg this week, kasi can dia relax2 kat umah pulak..sian tiap2 minggu nak dtg cnikan?heheh..sok dia g kayuh kat FRIM..bestla, tingat dulu2 aku sll ikut dia g kayuh..aku lak g jogging ctu..kejap2 je pinjam beskal nyer round2 ctu..bestla..pasni nak mintak satu beskal MERIDA la..ahahahah...leh kayuh sama2..:p


yei!! 3-1..monang! den dah kato dah..ahahah..tul ke ni? alahai,.. penyokong2 gomo klate gomo..dah buat dah..terbakar abiss!


No comments: