Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 14, 2010

Lagi koleksi utk Si Buah Hati ;-)

Last weekend me n hubby ngan semangat nyer kuar bershopping kat Sogo. Last minit nyer decision..terus serbu..Actually niat asal nak g cr baby cot, tp lain pulak jadinyer..biasalakan :-)

Owh, bende yg paling aku nak highlight kat sini..selama dok bershopping tue, mau dekat berapa kali aku asyik stop berehat..huhu..dah cepat semput sekarang nie. Xmampu dah nak berdiri lama2. Tapi apakan daya, nafsu nak bershopping tue semakin membuak2 so pandai2 la nak cover...Kejap2 g masuk toilet urut kaki ngn minyak pala yg dah jadi kewajipan usung sana sini..ok la cket.Nie sbb kes kaki bengkak la..sengal jugakla klu berdiri lama2...Tapi nak ke asyik memerap je dlm umah..owh tidak2..sanggup lagi kuar jalan2 tgk2 barang wlpun xde la nak beli ape sgt dah..heheh..

Cam malam Saturday tue la, dah penat seharian memerah otak amik exam PTD (chewah2,1st time nie try, ader rezeki insyaallah, klu xde kite try lagi di lain hari) balik umah tue terus aku ajak hubby g Alamanda..padahal 2,3, barang ja aku g beli..itu pun sbb nak jugak nampak hasil kuar malam tue..ahaha..pastu lepak mamak kat Precint 8, makan2 sambil layan Piala FA.

Opss! Dah terlalut ke mana ntah nie..lain yg nak aku citer ke mana pulak aku bawak pi ...ok, back to Sogo :-)

Nak g Sogo punya pasal nie sanggup bangun awal..xde la awal manapun tp sbb weekend kan..rasa lebih nikmat if dpt bergolek lama2 atas katil..heheh..nak sampai awal tue bukan ape, tau2 la klu lambat sampai kat area Jln TAR tue, jam la jawabnyer..nak parking pun ssh...

So, untuk breakfast kami pagi tu haruslah aku sediakan makanan2 yg sgt senang tuk dihidangkan..cuma masak air jer tuk bancuh susu Anmum aku..ini kojo sonang..heheh..



Tadaaaa...

Hasil yg tak tersengaja aku beli..Actually, sume barang2 nie dah ader dah pun..tp saje buat tambah lagi koleksi..aku mmng pantang tgk barang2 Bumble Bee..mmng cepat sgt teruja..sgt2 CUTE...eeee geram jer..rasa nak kutip jer serba satu buat koleksi..ahhaa..lagipun tgh ader sale..mmng berbaloi..sayang pun dah nampak sgt teruja jugak bab2 nak beli brg2 baby nie..siap soh beli legging lagi..heheh..xsabar nak gayakan baby yer..sabar yer papa :-) pasni kite shopping kat blog pulak yer, lg rambang bijik mata :-)


Lain yg nak di cari lain pulak yang terbeli...

Bumble Bee Dimple Pillow, Socks n Swaddle Blanket.


Pigeon Romper n Socks

2 helai shirt Hallmark..

This cute shoes, papa yg pilihkan for our little princess..hubby nampak jer shoes nie, cepat2 dia masukkan dlm bakul..:-)

Fairy Bunny Mobile, adiah dari Mak Long n bakal cousin dlm pewut makLong..:-) Nanti kite cr present tuk cousin kite lak yer ..best nyer, nnt kuar2 dah dpt cousin yg sebaya..insyaallah..doa semoga kite dua selamat melahirkan baby yg sihat n comel yer K.Nana...aminnn..


B4 going back, we had lunch at Secret Receipe..niat asal nak mkn Nasi Beriani n air mangga feveret kat Restoran Insaf tp kaki dah xmampu dah nak menapak..so cr yg dekat jerla.



Thai Fried Rice for hubby..

Chicken Cordon Blue utk saye...

No comments: