Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, April 18, 2010

Weekend @ Jb bersama yg Tersayang..

X dirancang, x disangka..

Weekend bersama yang tersayang..my lovely hubby :-)

Supposedly, this weekend saye sorang2 jer kat jb..coz nak balik terasa mcm penat. Nextweek nak balik lagi, ader check up kat An Nur. Dah la ngan condition sekarang yg xberapa nak cergas lg. Mudah semput..
Lagipun hubby lak nak attend Annual Dinner opisnyer..so, we decided aku kat jb n hubby lak spend his weekend kat sana je wif his family.

Khamis mlm jumaat tue, aku bgtau la hubby yg aku sorang jer kat umah weekend nie, coz roomate lain sume balik. N hubby lak tiba2 bgtau yg dia pun macam xnak g dinner tue. B4 tue aku bgtau mama yg aku xbalik this week, n mama beria pesan jgn dok sorang2 coz takut la ape2 berlaku. Tp, pk2..nak sape teman pulak kat umah nie?..b4 nie ader Hajar my exopismate, leh la ajak teman..tp skrg dia pun dah balik keje kat KL..so, xde la lg geng yg leh teman klu saye keseorangan di sini..:-(

Lagipun lately if dok sorang2 kat sini terasa sunyi sangat...ngn uncle sebelah umah nie pun dah lama xnampak..mana dia pi ntahla..anak2 nyer ader la tp biler dah larut malam baru la diorg balik...ntahla, tp mmng terasa sgt kesunyiannya.

Kali nie, hubby datang drive ketenyer. Coz, my car dah pun tinggal kat sana..xlarat dah nak drive kat sini. Lagipun dah xsampai sebulan lg jer i nak cuti panjang...xsabar sgt dah nie..rasa nak rehat jer...:-)

Thanz to sayang yg sudi melayan karenah wife nyer yg macam2 lately..:-)N thanz jugak for coming here...nanti last day b4 balik nak dtg lagi..


Hari sabtu nyer kami ke Jusco Tebrau. Niat pertama aku nak dapatkan playmap yg aku idam2kan for my baby kat Toys Ur us. Dengan harapan ader lagi sale for member card. Tp sayang, Fisher Price nyer playmap sudah abis....tinggal brand lain aje..adusss!!frust betul..tp at last aku amik jugak yg lain tue, ..ok la design nyer..cute jugak.Hubby pun lebih prefer yg itu...lagipun harga pun a bit murah compare yg asalnyer aku nak. So, dah alang2 murah aku pun tambah la lagi toys tuk baby..buat gantung kat stroller or baby cot..hehhe..padahal dua2 tu lom ader lagi...xsabar tunggu baby fair 7-9 May nie kat Midvalley...Insyallah, xde aral pagi2 buta lagi kami dah nak bertolak ke sana...hihi..xcited tul..

Biler masuk jer Mom's Care, macam2 lagi berkenan. Dapat lgi sehelai baju jalan2 tuk my baby, Diapers bag n also cute pink album buat koleksi pics my little princess.

Barang2 sumer my hubby dah bawak balik letak umah kami..:-)

Malam nyer we had dinner at Senibong...sgt puas hati...kenyang sekenyang-kenyangnya.

Today, kul 2 pm hubby dah gerak pulang. Riso jugak aku klu balik lewat2, maklumla sekarang nie petang2 jer hujan ngn ribut petir lagi..bahaya drive hujan2.N alhamdulillah, kul 5 pm sayang dah selamat sampai kat umah.

Miss U Sayang...........


p/s: sambil2 dok berblogging nie sambil dok layan Mentor..1st time aku tgk nie..lawak la sgt..adusss, xleh komen lebih2. :-)

No comments: