Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, August 23, 2009

Kebohsanan n Kesunyian yg terlampau ..

Dah syiok2 semalam berbuka ngan sayang bersama, arini terpaksa keseorangan berbuka di umah. Dua2 housmate xde. Zue wif her husband g buka kat luar, n Ija lak cuti 1 week ikut hubby dia balik kampung. Maklumla husband dia baru balik dari Qatar, so spend time together la..cam aku dulu2 la..lama xjumpa suami..so skali balik cuti panjangla :-)

Tadi kuar g Pasar Ramadhan kat Setia Indah. Kejap je aku g, dah jalan sorang2 malas la nak jalan jauh2 ke dalam. Beli Nasi Beriani Ayam n Murtabak n juga air Cikong terus balik.Mula la episod aku berbuka sorang2 sambil layan tv kasi bising cket.hehe..

Till now masih lagi keseorangan di dlm bilik sambil2 blog. Adeh, betul2 sunyi nie. Rindu betul ngan sayang..masih terngiang2 lagi aktiviti kami spend bersama semalam. N sekejap je terasa kebahagian itu n now kembali my life seperti biasa.owhhh, betapa kesunyian itu sungguh menyeksakan..

Tomorrow dah start kembali ke opis. Got meeting tomorrow at JB opis. No need to go to Singapore Opis. Klu tak, penat nyer ..Baju pun belom iron lagi. Maksudnyer mood nak keje tue belum datang lagi..malas2 sngat esok bangun tido baru iron.

Sahur malam nie just bangun minum air je kot. Xdak selera aku nak bangun makan bagai. Tp riso jugak sok lapar coz nie dah masuk 3 kali aku membuang. Ker sebab nasi beriani tue dah basi or sbb melantak bnyk sangat dari semalam then perut terkejut dia g buang sume skali..haha..boleh jadi jugak.

okla, jap g nak borak2 ngn sayang. B4 tue nak g belek2 muka jap..dah itam sangat nie (suami saya pun ckp). Nak tepek la apa2 yg patut kasi putih balik..huhu :-) muke mmng sun burn teruk..adusss, raya muka tak cantik lorrr ..heheh..:-)

No comments: