Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, August 5, 2009

UpDaTe LaSt WeEkeNd!


Saturday

Seharian menemani sayang kat padang. Dia ada football tournament at Stadium Raja Muda Abdul Aziz Kg. Baru. Opis nyer punya tounament. Seawal 6 am, bangun siap2 diri kul 7 terus gerak kuar..

On da way teringat pulak, xbawa DSLR rupanya..padahal aku yg excited sangat nk amik gambaq.Nak patah balik, tkt xsempat sbb start kul 8.30am n sayang nak kasi jersi n minuman yg ada dlm ketenyer.Take time jugak tu..so melepas la nak amik gambaq.Bukan kata DSLR, langsung Compaq camera pun aku g tinggal skali..:-( g tgk diorg main jerla gaya nye..

Citer diorg main xnak aku citer panjang.Conclusion nyer team Process, yg diterajui oleh husband aku menang tempat kedua..OK la.leh kumpul lagi voucher Jusco :-)

Lama diorg nie main..start 8.30 n tamat lebih kurang 4.30 pm..jenuh jugakla aku dok tunggu..mujurla cuaca pun elok je..xpanas sgt n xujan..elokla diorg main cuaca camtu.

Balik, singgah tengok progress umah..kejap jer pun..diorg dah pun letak pili air kat depan umah.Longkang2 sume pun dah dikorek..

Then balik umah mak mandi2 siap g pasar malam Bangi.Tapau pelbagai jenis makanan..lapar punya pasal, bnyk giler kami beli..,nasi tomato, murtabak,cucur udang, kopok lekor, last2 banyak pulak yg xabis..adeh..membazir..xbaik tau!

Plan awal nak g tengok The Proposal malamnyer, last2 sayang kul 9.30 lagi dia dah tido..huhu..sian..penat sangat seharian main bola padang..mmng penat la..:-)


Sunday

G KLCC, pun sama plan awal nak tgk The Proposal..tp still xjadi jugak..nak tau sebab ape..time dok ushar2 barang kat Sony Cetre, mulanyer nak beli Camera compact Sony coz that time sony tgh ader promotion beli Camera percuma MP3 2G Rm299..Pastu aku saje g ushar2 TV pulak..n suprisingly Sony Bravia yg kami idam-idamkan tu tgh ader promotion..Sony Bravia 40" LCD for only Rm3999 (harga sama) n percuma PSP Rm799 n voucher Rm200..huhu..pk punya pk..kami pun terus decide nak angkat itu Sony Bravia jugak, wlpun umah blom siap..terpaksala letak umah mak dulu ..Seronok la suami sayer dpt PSP ..:-) Voucher leh guna buat beli Sony Home Theater lak pasni. Lama jugak la nak sttle barang2 tu, tu yg xsempat nak tgk movie..

Selain tu hubby jugak ader belikan this beg to me :-)

Karrimor 25L..kecik n comel!

Sebelum sayang antar aku kat Pudu, we had dinner kat NZ Wangsa Maju dulu..dah lama rasanyer xlepak ctu since sayang dah pindah Kajang.Dulu2 dok Keramat senangla nak g situ..dekat je.

Aku balik Jb bus kul 9 mlm....End!!

p/s : Tv dah bole dapat this weekend :-)

No comments: