Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, September 17, 2009

I'm So Excited nak Balik raya...Yahooo!!!

Yeyy!!!!

Sok pas opis hour, balik kampung!!. Tp singgah Kajang dulu, then Friday pas subuh terus gerak balik Penang...sangat happy!! tak sabar sangat2 nak bercuti..:-)



Barang2 pun dah abis packing, cuma tinggal make up jer belum masuk dlm beg biru.Nie barang aku sorang jer, belum campur ngan beg sayang lagi..bertambah bnyk la lg..maklumla seminggu punya cuti..so bnyk la bj nak bawa balik, :-) opps, ader lagi kek sutera beli kat Lynn..tahun nie beli keke aje bw blk kmpung. Dah kene pesan awal2 ngan mama jgn beli kuih raya or kerepek bagai..dia dah beli bnyk..huhu..



Perfume raya pun ada jugak..huhu..Ralph Lauren yg aku pesan kat suami Ija yg pulang dari Dubai..harganya murah berbanding sini,..100ml, Rm180..Dah lama xpakai Ralph yg ini since kat U lagi..nie fav perfume I time zaman2 blajaq dulu.:-)


Yg nie pulak Dior Miniatures yg aku beli kat Airport Kuching. Sempat lagi sambar time transit dr Bintulu ke Jb..hehe..senang nak di bawa ke mana2. Saya mmng gemar mengumpul perfume2 miniature..sungguh comel botol2 nyer :-) n sng jugak dibuat souvenier tuk kwn2..


Ok, sebelum mengakhiri coretan aku ini, di kesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin, klu ader tersalah kata atau terguris hati, minta maaf bebnyk ok..To kawan2 yg berada sekitar Penang, jemput2 la datang umah..(umah family saya la)..insyaallah tahun depan boleh la beraya kat umah kami di Bangi...boleh buat open house kat umah baru..bestnyer :-)

ok, mau tido sudah..12.45 already..sok nak bangun awal,nak masuk barang2 dlm kete..tido harus cukup, malam nak drive balik.. ok tata..gudnite sumer!!!

No comments: