Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, September 3, 2009

New World Suites, Bintulu

Check In at New World Suites. Me, sebilik wif Mariko-san. She is so nice to me. Ape2 je mesti dia consider aku dulu contohnyer nak pilih katil yg aku rasa ruang nyer muat untuk aku solat, nak g toilet pun bgtau aku dulu, nak kuar pun bgtau..hihi..buat aku rasa selesa dok ngan dia. Lagipun masa dlm bilik tak banyak mana pun, just tuk tido malam je..yg lain2 bnyk kat luar.

Me wif Mariko-san...she is so lemah lembut sopan santun gitu, tp bila dah kat site, boleh tahan gakla..klu tak lasak mananya nak panjat bagai kat plant tue :-)

Our room 612..


Ruang Untuk sambung keje..siang kat site, malam nyer sambung sini pulak..discuss wif team members



Wardrobe Area

Toilet

No comments: