Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 1, 2009

Lelapkan Mataku..

Baru balik lepak2 umah Nuar & Lynn. Sembang2 sambil makan goreng pisang, agar2 n air oren :-)

So, dah lewat2 camni mata macam ssh pulak nak lelap. Ermm, lagipun lama xupdate citer2 kat sini. Malas terlampau skrg nie..maklumla bulan2 puasa nie, malam jer dihabiskan ngn aktiviti makan n makan..pastu kenyang naik bilik borak2 tepon ngn hubby terus zzzzz...(amalan xsehat langsung!)

Last week, balik Penang..alhamdulillah, segala yg dirancang sume nyer berjalan lancar. Cuma 2 perkara yg tak tertunai ialah ke Pekan Rabu n Queensbay Mall. Xsempat. N plan kami bertukar ke Gurney Plaza..tempat shopping favourite abah n mama dan kami jugak..g shopping baju raya. Itu pun rasa xsempat nak jalan sume..masa berlalu begitu pantas then ke Chorowstar beli asam jeruk.

Yg sangat2 puas hati ialah list makanan yg dah aku senaraikan sebelum nie, totally sume dapat aku rasa..huhu..puas hati. Laksa Penang, Murtabak, Bihun sup, popia, nasi merah, ikan bakar, n lauk pauk yg sangat sedap sumernyer dah berjaya masuk dlm perut ku ini..end up semalam dah kene penyakit ke toilet sepanjang perjalanan aku dr Penang ke Jb..huhu..makan macam2 sngat mau tak terkejut perut nie. Mujurla xberlarutan sampai arini..risau gak aku coz pagi tadi ader meeting kat Singapore till afternoon, ikutkan hati nak MC je sbb xsedap perut, tp gagahkan diri jugak, bukan aper risau aku klu kene cirit birit kat sana, ngan toilet xader air.huhu..sukar2.

Actually, niat dr last week nak cuti je arini coz sayang awal2 lagi dah apply leave tuk today coz kami nak ke Kelana Jaya, ader hal nak settle ngan our lawyer umah..Tp memandangkan ader meeting then ader keje nak disiapkan so xjadila nak cuti, tp pk2 balik rugi pulak xcuti , xdela penting mana pun meeting tadi, (bebel je lebih).So hubby saya g sowank2 jerla.

Xsabar rasanya nak balik lagi this week. Bukan balik Penang, tp balik jumpa suami ku..Raya nnt baru balik Penang. This week plan nak balik KL, this Saturday ader majlis Iftar bersama kawan2 SKK..bestnyer dapat jumpa kawan2 lama..:-)n nak g beli baju raya jugak..saya belum ader baju raya secukupnya lagi. heheh..nak beli ready made punya.

Ok, gudnite!

No comments: