Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 20, 2009

2 weeks vacation..

Semalam aku penat sangat2.lepas je borak2 ngan hubby terus tertido ngan lampu terang menerang sampai subuh..huhu.

Today aku nak citer tentang percutian aku yang lalu..baru ader mase yup!

25 Dec 08

Balik my in law house at Kajang.Mak n ayah bawa saye jalan2 Sogo.Mak ai, ramainyer orang.
Aku ader belikan wedding present tuk Liana,..weekend tue wedding nyer kat Kluang,Johor. Beli siap2..takut jugak kang sok hubby penat ke nak jalan2.Jet lag..tp so far aku rasa dia mcm xpernah jet lag pun..pelik jugak aku.hehe..balik cni bole pulak macam biasa ja dia.Asal sampai2 je, mesti dah ajak kuar jalan2 kan..bukannyer dia nak rehat,tido ke ape…aku yg rasa penat tgk dia..hihi..xmacam aku dulu,sampai2 je umah terus tido xingat..penat wei..:-)

Ok dah abis jalan2..b4 balik tue sempat lagi aku tapaukan sorang satu slice secret receipe tuk aku, mak, ayah n syida…tingin pulak aku nak makan kek..dah lama sgt rasanya xmkn SR..

Malamnyer tido tak berapa lena sgt la..asyik2 terjaga..maklumla xsabar tunggu hubby sampai ..kul 5am aku dah bangun siap2 nak amik hubby. hihi..

No comments: