Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, January 15, 2009

Weekend Planning..

15 Jan 09

This night I need to pack my clothes..tomorrow will going back meet my sayang..balik kerje terus aku ke Larkin station bus.Aku amik tiket kul 7.30 pm then sampai maybe dlm kul 11 pm..nanti hubby amik kat Hentian Serdang je..senang aku turun ctu.

Planning aku this weekend..errmm,tak pk lagi la.Coz xtau la sayang free ke tak..coz lately he Sgt2 bz..aku pun xnak la ganggu dia sgt.klu free ok la,ingat nak ajak jalan2 Alamanda then g karaoke ..dah lama pun plan,tak jadi2 sampai skrg..pas nyanyi2 main bowling pulak..huhu..bnyk pulak aku nyer xtivitikan..:-)


Tp klu dia bz xpela,aku teman dia buat keje jer la..hehe.Syiok jugak..maklumla we are study in same course,so paham2 la jugak aku hal2 keje2 dia..lagipun keje aku pun melibatkan P&ID ape..syiok aku klu sembang2 pasal keje masing2.

Last week nyer planning nak pi mandi manda kat Sunway Lagoon.Tp xjadi coz kete abng n ayah masuk bengkel..this week pulak abng n his wife g cuti2 at Genting.So,minggu depan la kot..Chinese New Year.xcited aku nak mandi manda nie.Dah lengkap akunyer swimming suit..ngan google nyer lagi..:-)xsabaq2 dah nie..nie kes seronok berenang kat swimming pool Sutra Beach Resort la nie..bawa smapi balik cni.heheh..

Criter pasal percutian aku selama hampir 3 minggu aku bercuti..slowly aku kan citer yer.banyak sgt story nie..xsabaq2 nak story.Ssh sgt aku nak menulis skrg nie..xde masa sgt kot..iyerlakan,aku klu sayang dah ader je sll mmng aku xmenyempat nak update.
Kesimpulannyer aku klu memblog nie mmng time betul2 free je.when I’m alone..not if my hubby wif me.
Malam nie aku rasa semnagat nak memblog nie semakin membuak2 je.Bolehla sambung citer2 vacation aku tu kan..hehehe.i will blog to the next entry ok.nie pun dah panjang sgt dah nie..:-)

No comments: