Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 13, 2009

Heppy Besday Friend..

13 Jan 09 (Tuesday)

Welcome back to opis..Setelah sekian lama aku bercuti panjang..

I,m not in working mood sgt2..dari pagi till petang ntah apela yg aku buat..yg penting satu ape pun hal2 keje aku xsentuh pun..hahhaa..tgk2 gitu je..then aku buat bende2 ngarut lain..:-p

OOhh,,actually aku n da geng seharian dok pk our perancangan nak kenekan one of my frenz nie..malam nie nak celebrate besday dia..komplot2 nie jugak disertai ngn her bf..suprise punya planning..Bf nyer awal2 lagi dtg from KL then hias2 umah kitorang n beli barang2 yg patut..very the romantic..besar betul pengorbanan dia tuk awek kesayangan nyer..:-)

Seperti yg di rancang,petang tue kitorang balik je umah..pergghh..terkejut sehh dia punya decoration..isk isk isk,..xterpk aku dia buat sume2 tue..everything totally perfect..bagus bagus..ngn cupcakes nyer yg sangat cantik..

Agenda surprise kitorang mmng berjalan ngan lancer..maunyer berjuraian air mata si Rock nie tiba2 je tgk her bf yg kuarkan kek di dalam kesamaran cahaya lampu yg sengaja kami ttp konon2 nak surprise romantic abis la kan..tp mmng very touching la..semangat bf nyer rancang itu ini nak happykan aweknyer..yerla,si rock nie bukan nyer taupun zul nak susah payah datang dari KL..Mc 2 hari lagi tue..:-)

Our project surprise nie mmng betul2 successful!! Ngn di akhiri balingan telur n tepung ke muka besday girl..haha..happyy..u rockkk GurlZZZ!!!

1 comment:

dAda~dU said...

cumeyl nye cupcakes 2..

nk jgk!!!~