Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 20, 2009

Liana's Wedding @ Kluang..


27 Dec 08

Journey to Kluang, Liana’s Wedding. (adeq kepada kakak ipar my hubby,adik biras aku la tu :-)

Awal2 lagi exit jer tol Bangi..Masya allah..jalan jam gile..kemut nak mampos..sampai la exit Seremban tue..giler argghh..rupa2 nya sume2 tue nak g ziarah Raja Negeri 9yang mangkat that day.Sabar jerla..2 jam lebih gak la nak sampi Seremban dari Bangi tu..huh!!

Sampai2 je ape lagi..makan la kan..yg best nyer kenduri org2 Johor nie mmng kaya ngan makanan la..lagipun diorg nie masih lagi mengamalkan konsep merewang..baguih la..klu nak cari kat tempat2 lain skrg nie mmng ssh la kot..bnyk dah pakai catering..dah xdak pun org2 lama yg sanggup lagi nak bergotong royong masak beramai2..
Tapi lain pulak Johor..diorg semangat bekerjasama mmng tinggi ..coz mostly aku attended wedding kawan2 aku sume2 nyer masak sendiri..xde pun yg guna khidmat Catering…salute aku ngan diorg2 nie.

Wif Hubby..


My Big Family..Abah,Mama,Mak,Ayah,Syida,Me n Hubby

Abah n menantunya mempunyai minat yg sama :-)photography..

B4 majlis akad bermula hubby ajak aku g tukar tayar kete nyer pulak..terlupa pulak kan tayar dah teruk sgt pun.Lagipun sok nak g Terengganu lak kan..bahaya la klu tayar dah haus nie..empat2 tayar tue sume tukar skali..Lama pulak kitorang menunggu kat situ..huh..ingatkan cepatkan..skali dia nak betulkan rim, bengkok la pulak,macam2 la..dah setle sume kitorang terus ke masjid.Dah selamat pun Liana n Jerkk..Alhamdulillah..

Penat kami tunggu kat bengkel nie..

Majlis Akad..


Malam nyer we stayed at Nagaria Hotel Kluang.. then sempat lagi shopping kat air itam..murah2 tudung kat sini..huhu.sempat lagi aku promote ..:-)hasilnyer aku dapat 2 helai mortada small size n inner..mama n mak also borong sakan..:-)

No comments: