Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, January 20, 2009

Happy Moments...:-)

26 Dec 08 (Friday)

Sampai airport around kul 7 am ..ingat dah lewatkan..coz sll time tu hubby dah kuar pun.But this time…kul 8.30 baru muncul..lama la pulak..rupa2 nya luggage diorg yg delay..boleh pulakkan..lama benor kitorang tunggu..

Finally…hubby back!!Pulang yang tak akan balik Paris lagi..
Saat2 nie ,aku rasa aku la org yang paling happy sekali kot..hehhe..

Tgh jalan2 dlm KLIA tue,aku tanya hubby.."sayang..time pagi2 camni Tie Racks dah buke lom?" heheh..hubby pun ajak la aku g tgk kan kot2 buke la..sampai2 je aku kat ctu tgk2 eh eh..dah buke la..huhu..

sempat aku g belek2 dulu..xbrapa bnyk sgt design2 yg menarik minat aku..tapi 2 helai jugak aku beli kat ctu..sama je dua2..coz 1 lagi aku belikan tuk mak.dia pun berkenan corak yang sama jugak..:-)

On da way balik tue,macam biasala kan kitorang breakfast kat mamak Putrajaya..port kami sekeluarga..hihi.Hubby ape lagi..xsabaq2 dia nak makan nasi lemak..hehhe..Lega dia dapat makan nasi lemak.

Sampai2 umah je..relax2 kejap then hubby ajak kuar jalan dah..isk isk isk..xpenat ka dia.Bukan nak tido pun..:-)

Petang nyer pi Sogo lagi..hahaha..tempat wajib pi sesampainya hubby kat Mesia.Coz kitorang suke makan char koew teow kat food court Sogo tue..heheh.sambil2 shopping kat tmpt yg aku rasa everytime asyik sale je kan..gi beli lagi wedding.present.tapi tuk hubby’s friends..for Ezran n wife n Emy&hubby.

Tunggu mama n abah from Penang..janji jumpa kat Sogo.jln2 kejap then balik umah mak.

Malamnyer siap2 packing our clothes pulak sok 2 hari g wedding kat Kluang.

Opss..lupe nak citer..hubby ader belikan saye Cristian Dior Make Up Set..huhu..suke nyer saye tidak terkata..

Ingatkan dia dah xsempat nak beli ape2 kat aku..iyerlakan dpt tahu balik pun dah last minit..xsempat la dia kuar shopping..tapi yang ini dia beli dlm flight yg dia naik tue..skali ngan miniture Burberry for him..huhu

thanks sayang!!xsangka juga dia belikan make up tuk aku..iyerla,b4 nie xpernah pun dapat make up..hehhee..suprise!!i Like.....saye suke make up..hihihi..

Lain2, barang souveniour from London..fridge magnet,shirt,erm..ape lagi ek?aku pun dah xingat..banyak jugak la..:-)

My Cristian Dior Make Up & Hubby Burberry Parfums..Thanks u sayang for da present!

No comments: