Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, January 12, 2009

Cuti dah Abis!!Keje..keje ..keje...

I,m going back to JB petang nie,memulakan hari2ku seperti biasa..tinggalkan suami terchenta di sini.Arggh,ini la saat2 yang palingku xsanggup nak hadapi..:-(
apepun kene jugakkan..arrgghh,dah xsabaq aku nak transfer kl nie.
Banyak bende aku nak update nie..maklumla cuti panjangkan..bnykla aku nak storykan?
Yang penting all our agenda b4 nie berjalan dengan lancar n i'm happy wif my hubby..
But, aku still can't update my story coz i'm not bring along my 3G broadband..

Now i'm at my in law house,while my hubby now dah start masuk keje pun harini..actually aku dah kene balik pun semalam..boleh pulakkan sedap2 tgh hari tue g teman my hubby beli telelens nye kat kedai biasa tue..pastu aku lak sambung jalan2 kat Sogo yg tgh sale giler tue,terus tukar planning balik harini..hahah..today i MC la..hihi..biasalakan..bukan selalu pun..:-)
Lagipun keje tengah slow down skrang nie..

Ok, i need to siap2 dah nie..nak kemas2 barang cket..erm,tak tahu la,bile lagi i ader peluang nak update my blog nie..This Friday i balik cni lagi..mulakan balik hidup saye yg every weekend akan balik KL..weekeend wife la kan?till when.....i don't know...hubby macam kene antar balik keje kat Paris je..adehh,,baru aku nak syiok2 dia dah balik cni kan..macam2 la..sabar jela.;-(

Kenangan Terindah...

Sutra Beach Resort,Terengganu

No comments: