Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, March 30, 2009

Aktiviti Hujung Minggu Wif Hubby...

Last week aku balik jumpa sayang. Sesampai nyer aku malam tu, kami terus ke KLCC. Tgk movie, citer Confesssions of a Shophaholic. N sampai umah dah kul 2.30 am..

komen aku untk citer tue ialah xbest sgt pun...xseperti yang dijangkakan..aku expect lagi menarik..tp xseberapa sgt.Maklumla, layan novel lagi best..alih2 time movie..gitu2 je pun jalan citernyer..tp klu xlayan novel n g tgk movie ok la kot..ader la scene funny2 yg boleh mencuit hati..huhu..

Saturday..
Bangun lambat kami pagi tue. Penat punya pasal, malamnyer tido lewat. Bangun2 pas lunch kami ke KLCC lagi..haha. Mulanyer nak g jalan2 Midvalley, tp alih2 last minute tukar plan pulak. Coz dah lama rasanya xshopping kat KLCC. Kul 5 pm dah gerak balik umah coz malamnyer kami janji nak amik abang n his family kat ERL Putrajaya. Diorang baru balik dari Langkawi..

My Esprit Shirt yg i beli kat FO Bandung, murah bangat Rp 72000 aje..nak lagi!!!

@ ERL Putrajaya...posing dulu, lama sgt nak tunggu abang sampai :-)

Malamnyer kami lepak2 kat mamak Putrajaya, tempat biasa...seronok..tu yang weekend je aku suke balik umah, bole jalan2 kuar ngan family. xdela nak terperap kat umah...bohsannnn!!

sok nyer xtiviti....

con't next entry..bukan ape, kasi banyak cket entry aku..hahhaha..maklumla i bz cket lately nak update. dah ader masa nie...bole la buat bnyk2..

No comments: