Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, March 6, 2009

Yayyy...nak balik!!!

Huhu. Bz nyer aku minggu nie.Sampai xsempat nak update blog. Bukan nyer aper, lately keje macam bnyk jugak..then balik keje aku penat sgt2. Tido mmng awal la..kul 9 lebih dah lelap.huhu...

Pagi nie aku bangun agak awal. Kul 6.30 am, pas solat dah xcited bangun kemas2 ape yg patut, maklumla jap g pas balik keje je trus gerak balik KL jumpa hubby...yahhooo!!!!

Sok kami nak ke Tapah, ader wedding then terus ke kampung ayah. Then planning nyer nak menyinggah mandi manda kat Lata Kijang...:-) best best..dah lama xmandi air terjun..asyik2 mandi pantai ja..hehhe..

Citer last week aku ke Desaru pun lom lagi upload gambaq.Punya la bz benor kan??

Insyallah balik nie aku nak amik sume2 pic yg ader kat Hubby..then leh story panjang..

ok...dah nak siap2 g keje..:-) bubbyee!!

No comments: