Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 11, 2009

Trip To Tapah...


Last week, ari Sabtu kami ke Tapah g wedding Yein, our coursemate..kebetulan wife nyer satu kampung ngn ayah pulak..so kami pun cadang bawa mak, ayah n syida skali..lagipun aku xpernah pun balik kampung ayah..tingin jugakkan..:-)

Selamat Pengantin Baru To Yein & Fiena..

n paling penting, aktiviti kami bukan saja makan kenduri n jalan2 jumpa sanak saudara..kami jugak sempat pi mandi manda petang tue kat air terjun Lata Kinjang..seronok sngt2.since dari aritu lagi nak mandi air terjun, lepas pi Sg. Congkak yg ramai giler org n terpaksa patah balik...n termakbul jugak aku nyer keinginan nak mandi air terjun..hehhe..

On da way..dah nampak air terjun

WelcOmE!!!

Xcited nyer..xsabar dah kami nak terjunn debussshhh!!

sejukknnyerrrr......

puas hati mandi kat cni..ngan air nyer sgt2 sejuk..n pemandangan nyer sgt cantik..tenang jiwa aku..:-)sll nampak dari jauh je air terjun nie dari highway nak balik Penang..nie dah dpt pi barula puas hati..actually aku dah pernah pi pun..tapi dah lama sgt2 dah..time kecik2 dulu..abah n mama bawak..rasanya time tu kami on da way balik dari Terengganu kot..hehe..yerke??


ini la air terjun yg selalu je aku nmpk dari highway..klu dpt hiking atas nie beshh :-)

No comments: