Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 11, 2009

Kayuh Beskall!!

Ahad lepas, pagi2 buta..xde la buta sgt pun, dlm kul 7 am camtu..hubby kejut aku ajak pi kayuh beskal dekat2 umah..actually dia sorang je pi..sbb beskal pun ader 1 je..satu lagi nyer beskal..beskal zaman kami kat u dulu2..ader jer..tapi lum lagi di servis..lama sgt tak naik..elok je lagi, klu baiki pasni leh la aku naik pagi2 ngan sayang..tp beskal tu xpower cam yg baru nie la..heheh..

agak2 nyer dekat 7 km jugak la dia kayuh..aku tunggu je hubby balik..rupa2 nya dia pi kayuh dari umah sampai la ke satay kajang..jauh gak tue..maklumla, smpai skrg dia xberpeluang lagi nak offroad ngan geng2 nyer..asyik nak melayan bini jalan jer kan..heheh..
xpe sayang, pasni klu ader member2 buat xtiviti offroad kat mana2 leh la u join..hehe..dah terer dah..
aku pun merasa jugak la naik beskal tue, hubby balik je aku terus tukar uniform pi kayuh kat2 ctu je..xberani pulak nak pi jauh2..depan2 umah je..besh jugak kayuh..ringan je..heheh..

Posing kejap...:-)

bubbye sayang..:-)

Nie pulak pic2 yg aku sempat snap time hubby dok memerah otak nak pilih beskal mana dia nak beli..lama jugak la aku teman dia kat ctu..dari dok cari sampaila dia pasang accessory.hehe..xpe2..isteri kene la support suami kan..lagipun nie xtiviti yg sihat so ok la..bagus tuk kesihatan...hehehe

@ Kedai MeriDa, Ampang.. sume jenis beskal brand Merida ader, onroad,offroad..macam2 ader..

Beskal Putih tue, harganyer Rm20000 ++..punyala mahal...tp ManTaP!!

No comments: