Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, March 30, 2009

Sengal2 Otot Sendi...

Today MC again..tapi bukan sebab title tue. Sbb nyer aku ader appointment ngan doc gigi.Last Friday MC pun sbb gigi jugak..harini mc lagi..alih2 still xboleh buat lagi..cisss!!buat penat aku berdebar2 je nak cabut gigi..last2 xboleh buat lagi..hampehh tul..dah lama aku tunggu..malas dah nak layan sakit gigi nie..harapkan ubat je..alasannyer gigi still sakit, so xleh cabut. Mulanyer xdela sakit sangat..tapi doc dah start ketuk2 gigi aku nie.sakit balik la...n cabut gigi postpone lagi..huh! this coming Thursday. Mulanya aku siap soh doc cabut je coz nanti letak ubat kebas..tp doc ckp tak bole..coz nanti dah abis ubat kebas tu sakit balik..lagipun gusi ader bengkak lagi..errmm,terpaksala aku tunggu lagi.

Ok, berbalik pada topik asal aku..Sengal2 Otot Sendi..bangun je pagi tadi..alamak, sakit nyer kaki, peha n badan2 aku. Nie kes semalam punya pasal la..nak tau ape aktiviti aku??

Next entry........

No comments: