Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 16, 2009

..aKu gUmBirA..

Yei yei!! aku dah pun beli tiket balik this weekend..finally aku balik jugak..hahaha..
konon2 nak buat kentalkan xnak balik this week sbb next week nyer hubby dtg cni lagi..
we have trip to Desaru..syioknyer...........:-)

Antara misi2 kami this week..Sat, laksanakan impian besar sayang..huhuhu..tunggu..nanti aku citer detail..
Sunday..malamnyer, menjamu selera di Restaurant Berputar Menara KL..klu jadi nie kali kedua aku ke sana..dulu2 pernah g ngan family aku wif my auntie family.syiok jugak..dah lama tak pi..skali skala melihat panorama alam di waktu malam..chewah chewah!!

Aku suke sgt weekend kuar jalan2 ngan sayang..at least boleh la hilangkan segala kekusutan fikiran kami yang seharian bekerja..penat seHH!!
aku mmng jenis yang suke kuar..xkisahla ke mana pun..janji nampak dunia luar..maybe aku dah biasa ngan my family kot..abah n mama mmng kaki jalan punya..especially weekend la..xpernah la weekend nak lekat je kat umah..ader je xtiviti depa dua..maklumla anak2 dah besaq skrg..so mama n abah jalan dua je la..dulu2 aku suke la tumpang sekaki..hehe..
antara xtiviti depa tengok wayang la..siap gold class lagi tue..hahha..aku pun xpernah wei..
nanti2 la..tingin jugak..heheh..

nak citer pasal jalan lagi..insyallah, percutian kami ke Bandung n Jakarta next month dah hampir2 terlaksana. aku nyer problem settle already..i can take leave ngan amannyer..hehhe..
tunggu hubby nyer result pulak..rasa2 nya macam ok ja..hopefullyy!!

klu jadi, owhhh best nyer...jalan lagi....xsabar rasanya mau jalan2...:-)

H.A.P.P.Y. L.O.V.E

No comments: