Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 23, 2009

Last weekend update..

Saturday

Pagi2 kami bawa mak ke Pasar Tani kat depan taman. Mak mmng suke beli barang2 basah kat ctu coz sgt2 la fresh. Then we have breakfast kat mamak pulak..roti canai la..apa lagikan..

dah abis makan, antar mak balik umah..then kami terus ke Serdang, nak bayar duit setem duty umah kat lawyer. Kebetulan lawyer pun ader kat ctue, so just g trus ke developer je.

Dah settle sume, kami ke Ampang pulak..ke kedai basikal Merida..Hampir 2 jam kami kat sana dan inilah hasillnyerr...


His new hobby ..Offroad Bicycle...
Pic aku amik kat blog sayang je..(pic sume xbawa balik..waaa)

Malamnyer kami sekeluarga g lepak Ali Bistro kat Putrajaya..pastu jalan2 santai malam kat area masjis n souq..amik gambaq lagi..:-)

Sunday

Pagi2 lagi hubby ngan semangat nyer mengayuh basikal kat area2 taman. Actually he planning nak join ngan kawan2 opis nyer g cycling kat Taman FRIM, Kepong. Tapi aku macam berat hati lagi nak bagi dia terus terjah hutan, Bukan ape, takut jugak belum lagi familiar ngan basikal baru nyer tue n belum lagi training secukupnye...xpe, pasni dah boleh pi dah..heheh..
awal2 nie naik kat umah dulu..:-)

Seharian kami dok umah ja..aku pun malas nak kuar. lagipun hujan sgt2 la lebat petang tue..ape lagi..tido la...zzzzz......

Kul 5 pm kami bersiap pulak ke Menara KL. b4 tu singgah jap Pudu, beli tiket aku n juga hubby tuk this week dia dtg cni pulak..

Sampai Menara Kl around kul 7 lebih..(nie la puncanye aku xdtg keje harini, sbb nak dtg dinner cni lah) we have dinner at Restaurant Berputar Sri Angkasa, Menara Kl.
Makan xhengat,..dari local food, to western food..sampai la ke desert kami makan dengan begitu bnyk skali...nak pecah perut rasanya..hahaha...tapi mmng marveles..memang berbaloi!!!sambil layan amik gambar...sgt cantik pemandangan nya...
Nanti dah ader gambar aku upload lagi.xbest story klu x disertakan ngan bukti bergambar :-)

No comments: