Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 23, 2009

Laparnyer..

Just arrived from KL..(ayat biasa aku every week).:-)

Hari nie aku cuti lagi..sebab ape? nanti detail aku story.
Bus aku kul 9 am tadi.Naik kat Pudu..pagi2 buta lagi sayang antarkan aku kat Pudu.on da way dia nak ke opis tue..saja ja aku balik bus awal..coz klu tak ayah kene hantarkan pulak.Aku xnakla susahkan my in law sll nak hantar aku..
Lagipun boleh aku relax2 kat umah sampai awal..cam skrg nie..nyaman.......:-)

Sampai2 umah terus start kete, kuar pi beli nasi..owhh..laparnya....tadi pagi xbreakfast pun..xselera aku nak makan pagi2 buta.

Lega dapat makan dah.Makan sambil2 mem'blog'..nie ader cket lagi nie dah xlalu dah..tadi terketar2 sgt aku lapar..heheh..bnyk benor aku rasa nasi goreng nie..

opss, lupa nak bgtau..sepanjang jalan aku tido tido n tido..haha..nyenyak gile..penat sgt kot.lega rasanya..lagipun klu tido dlm bus, rasa cepat je sampai..hehe..

skrg aku dah segar bugar, tido bnyk sngt tadi..:-)

No comments: