Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, February 15, 2009

Dilemma..

Nak pi ke tak nak????

Semalam mama call aku..sembang panjang kami anak beranak..pastu dia citerla trip nyer next month ke Bandung,Jakarta and Bukit Tinggi. Mama beria2 ajak aku n sayang join skali...
maklumla klu aku ikut pi, syiok la nak join shopping skali.Abah pulak ada la geng nak amek gambaq..:-)
Tapi aku xboleh lagi bagi kata putus on that time,..

Malam tu, tgh kami dok jalan2 kat Jusco abah pulak call sayang, pujuk dia pulak ikut skali..heheehe..ssh jugak kami nak buat keputusan..

Antara reason2 nyer kami ssh sgt nak buat keputusan kali nie ialah..

1. For me, bulan 3 nie macam nak start balik project yg tengah hold from January dulu. so aku takut time tue keje banyak..even aku tau cuti mmng sgt2 senang nak apply, tapi nanti kelam kabut aku nak sambung keje..sronok2 cuti 1 week balik2 keje menimbun..takut aku amik risiko..tapi aku nak confirm dulu betul2 samada continue or not..klu tak, yabedabedu!!!!

2.Hubby pulak skrg tgh bz keje ngan bos besar2 from France..n dia pulak nanti nak ader conference kat mane ntah.n bulan 3 jugak..tp xsure mid or end of March..

Aku kene bgtau balik abah selewat2 nya this Tuesday..so,esok masing2 kene confirm dulu ngan bos..

Rugi wooo klu aku tak ikut...nak ikutttttttt....

No comments: