Wednesday, February 4, 2009

Ganu, Day 2

Dah mau balik pun..

Erkk,macam biasa la kan..pas makeup2,wajib posing camni dulu...:-)

Sebelum balik kami singgah lagi shopping tudung pulak kat Hentian Bus KT.Kat sini lagi murah tudung2 nyer..so,aku ape lagi beli bnyk2 balik jual kat member2 opis..lagi pun ramai yang pesan soh aku belikan..sambil2 tue aku pun tumpang sekaki la..:-)


Hasil yang aku dapat,dekat2 20 helai jugak yang aku beli..memang berbaloi..aku suke sgt kain tudung kat KT nie,bawal 1 nyer sgt2 la halus...1 hari je aku bawa g opis,habis..laku macam pisang goreng..eheheh

No comments: