Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 8, 2009

Ape yang dapat, ape yang xdapat....

Ape yg dapat??Ape yang xdapat nyer??
Hehhe..

Ape yang dah aku plan tadi..

1. Kemas bilik - Settle!!

2. Kemas baju2 yang mana yang nak di sedekahkan -60%

3. G Chevrolet betulkan auto lock - Xsettle!!
Boleh pulak tutup harini.Nampak gaya kene g time opis hour la..dah la ssh nak curi2 kuar
skrg, sejak ader si rambut rosak HR baru tue..
4. Beli present tuk abah kat Jusco - Xsettle!!
Punyala ramai orang kat Jusco. Mentang2 la cuti harinie..Naik rimas aku. Slalunyer aku g
lengang je, senang nak shopping. jalan punya jalan xjumpa pun yg menarik. Boleh pulak all
barang2 PGA Golf dah xde jual ctu..dah ganti ngan Wilson. Dulu2 ader je..Aku nak jugak cari
PGA nyer shirt. So this weekend la nak cari kat KL.Last2 tak beli ape pun kat Jusco..nak
makan pun xde selera..ramai sgt orang. Terus aku ke Angsana.

5. Beli present tuk MIL - Yei!!Settle!!
Sampai2 je terus aku ke Gulatis. Cari punya cari, di bantu juga oleh pembantu dapat jugak aku
beli kain tuk mak.Xde la lama sgt aku amik masa nak cari..mujurla ader yg ok pada mata
pandangan aku. Coz aku nie klu nak cari kain kat org lain nie mmng fail cket la..takut tak kene
taste diorng. Masing2 lain taste nyer...Tapi tadi aku dah sent pic tuk hubby, dia ckp cantik..n sesuai tuk mak.hehe..barula aku puas hati..:-)

OK tak??:-) Arap2 mak suke......

Dah dapat je kain, terus aku gerak pulang. Malas dah aku nak jalan. Lagipun xde plan nak beli ape lagi. B4 balik, sempat lagi aku tapau Mee Rebus Pak Wahid. Mee yang glamor kat Jb. :-)

On da way aku singgah Shell. Bukan nyer nak isi minyak..tapi nak beli Mineral Water satu katon 1.5 L for only rm13.50..Murahkan??


Perlu minum banyak air :p

No comments: