Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, April 5, 2009

Sukarnya tuk melelapkan mata ...

Kenapa susah sgt nak pejam mata?sok nak bangun awal..:-)

Just arrived from KL. Today drive my car bawak balik JB. Aja also teman me, so xde la penat sgt if i drive sorang. Ader peneman tuk bersembang. Klu tak, maunyer berdesup aku bawak, nak cepat sampai.:-)

Sepatut nyer dah awal lagi sampai, boleh pulak aku yg dari Tesco Kajang nie, tersesat g masuk Balakong mane ntah, last2 terpaksa masuk balik dari Sg. Besi..jadi keje lak aku g patah balik g sana..padahal bleh aje masuk dari tol Kajang.hahha..lawak2. nie gara2 xcited sembang last2 aku terlepas simpang masuk kiri nak ke tol Kajang. macam2 la...

This week kami xjalan mane pun. Semalam g kenduri my opismate, Lynda-san..will story later. Congrats friend!!Selamat Pengantin Baru..enjoy ur new life!!

Arini lak i macam penat2 je..malas nak jalan2. Layan tido aje..ujan lak tue..heheh. Lagipun malam nak drive lagi..better get rest.:-)

Sebelum balik, hubby teman saya shopping barang2 makanan saye dulu kat Tesco. Hehe, macam nak balik asrama lak gayanyer..aku beli Milo 3 in 1, Quaker Oat for Women, buah pear n plum. Itu je pun. Maggi, keropok n makanan2 sewaktu ngan nyer tidak dibenarkan. xbaik tuk kesihatan..ermm ...

Sementara menunggu Aja dtg, kami menjamu selera @ Kopitiam Uncle John.

No comments: