Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, April 6, 2009

Day 4..(last day)

Seperti yang aku citer dalam entry b4 nie, kami terpaksa pulang lebih awal di atas kejadian yang xdiingini.

Last punya shopping, b4 abah dpt call..dlm bus, ader mamat nie jual tshirt..

Nak jugak aku citer tempat2 yg bakal kami lawati yg masih berbaki 2 hari lagi..

1. Tempat yang paling aku tunggu2. I nak shopping telekung from Bandung. Seperti yg sedia maklum, telekung yg dijual di sini sgt2 la cantik n harga nya jugak murah berbanding yg ader kat Mesia. Klu yang sutera bersulam2 tue RM60 dah boleh dapat..siap beg lagi. Dalam list aku yg nak dibeli iaitu sebnayk 20 helai , pesanan dr opismate n jugak tuk my mother n sister in law. Tak tercapai niat aku ini :-( Tempatnyer terletak di Pasar Baru Bandung..

2. Bertolak balik ke Jakarta. Lagi aktiviti yang menarik, bermain2 di Taman Tema Fantasi, Ancol Bay City.

3. Shopping sakan di Tanah Abang, Jakarta. Barang2 kat sini jugak murah..

4. Malamnyer nak g Hardrock Cafe Jakarta. Minum2 n mau beli t-shirt buat collection.


Insyaallah, ader rezeki lebih boleh la ke sana lagi Kite g shopping2 je..jalan2 sume dah. Shopping je belum sempat..Insyaallah, semoga bertambah rezeki kami tahun ini..amin.

Masing2 dalam keadaan resah gelisah..hati xtenang. Mau cepat sampai....

No comments: