Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, April 26, 2009

Go go Gurlzz..

Yei, sok malam main badminton n ping pong..syiok nyer..dah lama sngt xmain ngn opismate..xmacam dulu2 kami muda remaja..since dah pindah opis ke City Square, aktiviti bermain terus stop, lagipun dulu2 keje bnyk, balik lambat, xde masa nak main..now, keje pun dah slow ..n kami nak cuba mulakan kembali..hopefully berterusan setiap minggu...best sgt.

dah lama aku xbermain..aku suke main ping pong...:-) teringat time secondary school, aku sll main kat sekolah, then time matrik, petang2 main ngn kawan2, pastu wakil my college kat UTM..n also petang2 main ngn my bf (my hubby) kat KTC..tp aku sll kalah main ngn sayang :-( dia lagi terer..

time aku kecik2 abah sll ajar aku main ping pong n badminton..petang2 mesti abah ajak kuar g main...thats y la aku suke bermain..dah terbiasa kot..:-)

klu aku punya umah yg besar bole la letak satu table tenis..petang2 leh main ngn hubby..heheh..syiookknyerrr..

nie pictures kami bermain badminton di Kompleks Sukan Bukit Mutiara..

p/s : intenet lembab!!xbole nak download pic..sok la pulak..mau tido dah..sok keje..bohhhssaann!!!

No comments: