Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, April 25, 2009

Wardrobe Sale!!

aku baru jer sampai umah..lama lepak umah Lidia, sambil main2 ngn baby Aisy...:-)
Wardrobe sale kerrr??

ermm, xdela..kang b4 nie aku ader bgtau..yg aku dah kosongkan my wardrobe dari baju2 aku yang dah xberapa nak muat dah. Banyak sgt2 aku rasa..n dah lama sgt aku dok simpan dlm tue xpakai2 baik aku bagi je kat kawan2 aku yg badan still lagi kecik2 molek..

inilah baju2 aku yg dah xmuat itu..still in good condition..cumanyer saya dah xmuat....:-( dulu2 i pakai M size..bout now change to L size la pulak..(saya sudah gumuksss) :

Kebanyakkan nyer baju kemeja keje la(MNG, Elle, Google, Nicole, Padini, Seed, Issue)..and some of shirt, baju kurung n tudung..

sessi pilih2 baju..Aisy dok diam2 dlm walker tu dulu yer :-)

Sambil2 ibu dok belek2 baju, Auntie Jus main2 ngan Aisy :-)

Budak debab minum air madu ...(hehe, jgn marah yer Lidia, anak u mmng sgt2 debab)


No comments: