Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, April 14, 2009

Sogo Card Day..

Last Saturday, aku n mr.hubby went to Sogo. Biasala, pantang ader card day :-)
Lagipun, kami dapat voucher Rm120 dari Sogo..so,aper lagikan??

Sampai2 je terus buat collection voucher, ...
Jalan punya jalan dalam kesesakan tue n hasilnyer...

1. King Size Akemi Home Comforter- Dah lama aku cari this type of comforter, brown color..mulenyer aku macam nak beli xbeli je..last2 hubby soh angkat je, so aper lagikan..hehhe.canntekk, leh simpan utk our bedroom akan dtg nanti..Harga asal yg aku pernah survey b4 nie iaitu RM2++, tapi for Sogo member only RM170.90 n free pillow Akemi lagi..

2. Luminarc Glass-Owhh murahnyerr..so, aku yg mmng dok mengumpul glass2 from luminarc terus je beli 12 biji..walaupun xsama ngan aku kumpul sblm nie. Tapi ok la, boleh buat guna time2 nak buat majlis ke..nak guna gelas bnyk..RM39.90 only..harga biasa RM6.50 sebiji yer..untungkan??

3. Tshirt Ashworth- Present for abah. Yang ini bukan harga card day. Harga biasa jugak..Rm219, tapi dah guna voucher so only paid for Rm100..hehhe.Belum pos lagi kat abah..arap2 abah suke :-)

4. Buah Strawberry- Tiba2 aku ngidam nak makan strawberry, tringt I makan2 ngn hubby kat balcony apartment hubby di Paris hampir setahun yang lalu..hehhe.sungguh2 besar buahnyer..ari2 mesti makan strawberryy..oowhh,nyummy nyummyy..
Nie beli buat makan sambil2 tengok AF malam tue..hihi.

Itu je kot yang kami beli..We had lunch at Restaurant Insaf. Makan nasi Beriani Ayam n Mango Juice.dah lama xmakan.mmng wallla...sedap sgt!! Balik tue hubby lak nak singgah Pertama Complex mau ushar2 Lens..on da way hujan la pulak, so xjadi..patah balik n terus chow..bukan chow ke umah..ke Midvalley plak kami pastu..heheh..jalan sakan, lastweek dok umah aje..:-)

p/s: Pic xde la pulak..barang2 pun sume dah tinggal umah mak..Tinggal present utk abah je ader cni, tp i malas la nak snap..:-)

No comments: