Sunday, April 26, 2009

Day Out Wif Baby Aisy n his Mommy..

Day out to Jusco Tebrau.

Petang tadi, Lidia ajak me to Jusco Tebrau, n saye yg mmng dah agak2 bohhsann petang tadi terus bersemangat nak kuar. Lagi2 klu kuar jalan2 ngn kawan, bawa baby lagi. Best nyer..this is my 1st time shopping wif baby..jalan2 sambil tolak stroller..memang syiokk..:-)

Syiok la dia jalan2 yer..:-)

Sampai2 je dah kene tukor pampers..yek yek la pulak :p

@ Esprit, Auntie Jus jaga pulak la :-) Ibu sibuk cari baju Aisy tu..

Yang nie pun cantik..

Best Lidia jalan ngn u n anak u...

Yei, aku dah dapat ganti bits aku yg kene curi dulu..chommell sgt, dah lama i cari kat Kl, sume dah aabiss..supposedly i nak butterfly tue 2, tp dah abis, last one, so belasah aje lain2.and i can't wait for my new crocs ( Cotton Candy, Malindi )


No comments: