Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 8, 2009

Today is holiday..

Yippi..i'm happy. Bangun pagi dengan wajah yang sgt happy..hehhe..seronok nyer seronoknyer..arini cuti..:-)
Cuti sempena Sultan Johor Besday...

Kenapa aku seronok sangat cuti??:-)

Sebabnyer saye berpeluang tuk mengemas bilik saye yg hanya kadang2 je saye mengemas, itu pun cepat2 je.Maklumla, weekend xpernah ader kat sini..klu cuti, leh la detail sikit i kemas kan?buang habuk2 yang ader, tukar cadar comforter n paling penting saye nak susun2 balik baju dlm almari nak ketepikan mane2 baju yang dah xmuat dan juga baju2 yg rasa2 macam xpakai dah.nanti bolehla bagi kat kawan2 yg kecik2 molek nie..n kat sapa2 yg berkenan.Baju2 nie elok2 je lagi..tapi iyerlakan dari dok dlm almari xpakai, better aku sedekahkan kat diorg..dah banyak sgt baju, sampai xmuat wardrobe. Nanti2 nak pindah malas nak bawa baju banyak2.

Planning aku untuk harinie...

1. Basuh baju n mengemas segala bagai..

2. Pergi Chevrolet, nak check my car nyer auto lock. Rosak la pulak..lock tak berfungsi. I need to
lock manually. Tp alarm still berfungsi..arap2 xramai org n leh settle by today.

3. Pergi Jusco Tebrau..mau cari present utk abah. next week abah's besday. Mau beli ape ye??
cadang2 nyer nak cari kemeje East India, tp klu xde yg berkenan senang2 aku cari je Tshirt
golf, sah2 abah suke, mmng dia sll pakai pun..PGA, Ashworth, Nike Golf ke??tgk2 la jap g..ape
yg aku berkenan.

4. Pergi Angsana (Gulatis)..cari present tuk MIL. Also besday nextweek jugak. Hubby cadang
aku beli kain buat baju, susah gak nie aku nak cari..takut xkena taste pulak..hehhe.Ape lagi ye
nak aku beli??..hopefully ader barang yg aku berkenan kat jusco tue buat present mak..xyah
dah aku nak ke Angsana.

ok.Itu je kot setakat ini..

No comments: