Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, July 16, 2009

Colmar, France

Tadi kat opis, saja2 aku dok belek2 pictures folder kat pc aku , then terjumpe folder Colmar France..nie time hubby aku dok sana n dia sent pic nie kat emel aku.N leh juga dijadikan tatapan umum readers2 yg sudi baca blog aku nie..saje la nak buat comparison between Colmar Mesia n Colmar France..:P



Actually, time nie aku xsempat follow pun hubby nyer trip.Time diorg g nie still in winter season..aku lak g dah bulan 5, that time Spring dah pun.Ruginyer xdapat rasa snow..hihi..

Owh, sebut pasal kisah jalan2 aku kat Paris, still xde lagi story kat sinikan..kene buat gak nie..baru la ader feel nnt boleh buke belek2 balik..heheh..maklumla 1st time ke Europe..setahun already kenangan indah aku di sana..insyallah, free2 nnt I update la..tp kene godek2 balik la pic2 yg ader..Nantikan!!….hehheeh..

No comments: