Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, July 30, 2009

Esok Balik KL!!!

Yei!!!
Esok balik jumpa hubby :-)

So, malam nie..time tuk mengemas2 barang..paling penting jangan lupa bawa balik telekung Bandung for MIL. Mesti mak suke :-)

Plan aku minggu nie, Sabtu seharian dok kat padang bola.G tgk hubby main tuk team process. Diorg ader football tournament antara department. So, cam biasala aku tukang amik gambaq depa..tuk simpanan aku jela..diorg sendiri dah ader photographer yg mostly guna lens canggih2 belaka..:p

Then, malamnyer nak ke pasar malam Bangi yg sngt best..mau makan cucuq udang.Terliuq jer aku dengar citer sayang makan minggu lepas..sedap gilerrr! (yg nie aku xtau jadi ke idak)

Ahad, macam biasa la jalan2 shopping!! Aku ingat nak g cari barang2 koleksi tuk umah nnt..rasa macam lama dah xbeli barang umah..heheh..:-)

Malam balik JB..bus kul 9 malam..already bought ticket!

No comments: