Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, July 26, 2009

Sunday yang di tunggu2..

Woke up at 9.30 am. Amik peluang la aku bangun lambat. Actually, pagi tadi hubby call kejutkan aku at 8.30 am.Dia dah pun on da way ke Putrajaya, ride kat Taman Cabaran. Tapi, aku sambung tido balik..mengantuk punya pasal.Hehe..bertuah punya bini.

Erm, ape aku nak buat arini?

First, basuh stok2 baju yg menimbun dalam raga tue.Since Monday punya baju lagi.Sanggup aku kumpul banyak2 coz aku pk nnt Sunday xde keje nak buat pulak..hikks!!

Kemas bilik cket2 lagi. Semalam b4 g opis, dah abis ngemas sume dah..nie nak touch up2 cket la.Nak susun2 balik kotak2 glass n barang2 Tupperware yg aku beli sebelum nie.

Then ape lagi???

Nak kuar Jusco?Car4?Tesco? - M.A.L.A.S-

So dok umah layan tenet, layan tv, n baca novel lah!hehhe..sambil2 lepak2 rehat2kan badan dalam bilik...itu lah yg lebih baik..hihi..

ok, sudah sudah.I nak g basuh baju nie..cuaca pun panas elok je..cepat je kering baju nanti.


-Alfatihah to Allahyarham Yasmin Ahmad-

No comments: