Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 21, 2009

Hasil Pesanan Dari Bandung

Hah!! Ini dia barang2 pesanan saya..:-) Thanz to Zue n Min yg sudi mengambil pesanan walaupun korang g sana tuk berhoneymoon, tapi terpaksa pulak mencari n mengangkut barang2 kawan2 yg berat2 nie..heheh..:-)


This is baju2 n telekung yg I pesan ngn Zue..sngt mengikut citarasa saya..i like..nie yg buat aku xsabar2 nak ke Bandung lagi..aritu g xsempat nak shopping banyak..n nak g skali lagi nak tunggu adik betul2 recover coz dah janji ngn family aritu nak g skali..xbaik pulak klu aku g dulu..


3 helai baju Esprit , yg mulanyer aku pesan 5 helai..n last2 minute jadi 3 sbb pk kang ssh pulak zue nak cari sampai 5 helai..tapi skrg macam menyesal pulak xbeli bnyk..hehe..its cost about 79000 rupiah sehelai n convert to rm about 20++ je..murahkan??
Klu beli 5 helai pun xsama ngn esprit sehelai kat sini.. huhu..

Ok, fokus kat satu2 pulak...(bole hubby kat sana tgk :-p) ader 3 design yg berbeza, abstrak, kotak2 n bunga2..pandai Zue pilih :-)

Esprit, abstrak..

Esprit, kotak2..

Esprit, bunga2...


N ini Telekung Sutera wif sulaman brown color..tuk my MIL..since aku g Bandung aritu lagi niat nak bg mak..tp tak sempat sehelai pun beli aritu.. n aku sngt berkenan ngn this sulaman n kainnyer pun sangt lembut..ader beg yg comel lagi..senang tuk di bawa.


Ini pun asal2 nyer aku order dua helai satu lagi tuk aku, tp last minit jugak cancel takut2 berat pulak zue nak bawa..hehe..lagipun aku nyer yg ala2 camni, sutera juga..abah dah beli time dia g Surabaya aritu..n mama pun dah ader design camni pink color.Arap2 mak suke :-)

ok, itu aje barang2 yg aku pesan tuk kali nie..xsabar tul nak g sana, bole cari sendiri n bole shopping banyak2..beshhhnyerrr!!!!leh beli banyak2 ngan harga yg sangat murah..

No comments: