Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, July 23, 2009

Putrajaya Trip..

Pas makan macam biasala kenyang ya ammattt..penat letih sume la..kaki pun start la sengal2 semacam je..adesss…camni gaya nak g jalan2 pun xsedap ..sakit giler ..sambil2 tengok tv lepak2 ngan sayang langsung dua2 terlelap…then aku xsedar kul bape ntah sayang kejutkan aku ajak keluar..adehh..ngantuk lagi nie..:-) aku sambung tido lagi..n kul 4 kot aku terjaga n dah rasa macam ok sket terus naik atas siap2 nak melawat K.Nana kat Putarajaya..asalnyer awal2 pas makan dah nak kuar..aku n hubby siap awal2 lagi..hampeh..layan tido pulak..
Tp yerkla xtahan aku penat sgt dah..kang g sana asyik2 dok menguap je..hehe..

Sampai2 umah K.nana ada mak nyer, Liana n husband dia..borak2 citer k.nana nyer pengalaman operation.adeh..ngeri je aku dengo..takut nyer..tp yerla, aku pun ader pengalaman masuk bilik bedah..aduss..ngeri la sngat2..maleh nak ingat dah....

Pastu ader pulak live bola MU vs Mlysia..hah..menarik layan ramai2 camtu..maklumla sume2 yg ader kat ctu mostly mmng penyokong tegar MU..tp klu dah lawan ngn mesia..sedikit sebnyk mestila sokong mesia jugak..hehe..
Game mmng syiok..cayalah Amri Yahya..kecik je org nyer..tp main leh tahan jugakla..terer.

Abis je game kami ke umah Hajar pulak..kat Desa Pinggiran Putra..xtau jalan pun nak ke

sana.hanya berpandukan sayang nye GPS je..akhirnya smpai jugak..senang jer pun nak ke situ..tp dh xtau..jadi sshla.

Sampai2 je Hajar jamu kami dengan makanan2 from Mekah..ade air zam zam, buah kurma, apricot n banyak lagi..yg tapau pun ader jugak..thak u friend..

Pastu sessi melihat hasil jualan nyer..ader batik sutera, n tudung2 from kelate..ala, rugi pulak aku tak snap picture..n yg aku beli ini aje..3 helai tudung bawal 1..peach,grey n brown color..


Nak citer pasal kaki aku yg sngt2 la sakit since aku kat umah k.nana lagi..kebas giler.Awal2 nyer xrasa sgt dah lama2 baru la sakit semakin menjadi2...pastu dah balik umah je b4 tido letak minyak angin panas minta sayang urut2 kan then baru la rasa lega sikit..maybe lama sngt kot xcersice camtula jadinyer..xpernah aku rasa sakit kebas cenggini..mujurla malam tu bole la jugak tido lena.klu tak dok layan sakit kaki jerla..sayang asyik2 perli je "camne nak bawa g panjat gunung camni?"..hehhe...sbb aku sll ngadu nak ikut g panjat gunung..hihi..skali nak jogging kat FRIM pun dah sakit kaki..jadi angan2 jerla kot.

No comments: