Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 21, 2009

Semangat mengupdate blog semakin berkobar2 tapi....

Macam2 cerita, macam2 nak story..tapi masa jer yg membataskan saye melakukannyer..yes!!masa sangat2 mencemburui aku :-)

Macam semalam la, ingatkan bole la nak update pas makan tue..
Balik2 keje aku n Ija ke pasar malam, beli menu wajib kami (taste sama 3 sekawan ni) keow teow goreng n laksa..Rm1 je subungkus tapi mmng sedap..even cket je tp cukupla dua tu dah boleh buat kenyang semalaman.Eh, aku extra makanan lagi, ayam kepak madu panggang..hihihi..buat2 lupa pulak..

Dah abis makan, lepak2 bawah jap sambil layan rancangan Deco bersama Eric, semalam nyer theme color mmng betul2 kene my fav la..itam, grey, n cream..simple n look so cool..(sambil2 berangan deco umah kami nnt) hehhehe..

Pastu dah naik bilik ngn perut yg dah kenyang..sempat la buke internet jap tgk apa2 yg patut, tak sampai 10 minit pun, terus aku zzzzz..penat sanagt.Malam sebelumnyer xcukup tido sampai dr KL kul 2 pagi..xbole tido pulak..n agak2 kul 3 pagi kot aku terlelap sedar2 subuh gajah la pagi tu..astagfirullahhalazim....

Pastu semalam jugak tido lambat lagi, aku n ija g amik Zue, sorang lagi housmate aku kat Larkin, she from Kl balik dari Bandung..huhuhu..banyak nyer barang..
Aku dari yg ala2 lalok2 ngantuk nie trus segar bugar tolong punggah barang2 shopping dia..hahah..sbb nyer ader jugak habuan untuk aku..xsabar2 tul nak tengok barang2 yg aku pesan tue..heheh..

N lagi sekali semalam kul 2 lebih baru dapat lelapkan mata..itu pun puas aku nok layan novel dulu 4 5 bab baru leh terlelap..susah betul..sbbnyer b4 g amik Zue aku dah sempat tido..2 jam jugakla..so agak2 susahla nak tido balik..tambah2 lagi ngn seronok nyer dapat barang2..hehehhe..nak tau barang2 nyer con't next entry…:-)

No comments: