Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 28, 2009

NeScAFe Punya Pasallah!!

It's time to sleep,..tapi mata ku masih lagi segar bugar. Nie sebab Nescafe la punya pasal...


Since last year time pegnant till now aku mmng dah xbrani nak minum nescafe. Puncanya dulu2 time pengalaman aku pegnant for 4 month, mmng xbole masuk/telan langsung ape2 yg berkaitan ngn coffee..Pasti akan kuar balik.


Then sampai skrg pun aku masih2 lagi fobia nak minum nescafe. Tp ntah kenapa tadi kat opis sangat teringin nak minum nescafe..padahal bukan ader bau ke ape ke yg buat aku tiba2 rasa teringin..


Pas solat zohor tadi, balik2 je tempat rasa macam nak minum..pk punya pk air ape yg nak di buat, last2 aku g amik nescafe tanpa berfikir panjang pening ke ape..Alhamdulillah ok je setakat ini..Cuma kesan nyer seperti biasa mata ku semakin membuntang wlpun jam dah pun pukul 11 pm.Isk, xleh jadi nie..sok kang bangun lambat kocoh2 jer nak bersiap..hehe..


So, dengan ini aku dah boleh minum nescafe balik dah la..yabedabeduu!!!!


Tp xelok sngt minum selalu..kene jaga2 jugak.Takut ader kesan2 sampingan yg lain..

2 comments:

noorulaz said...

peknen ke kak juz?

Ibu Ariessa said...

lom lagi la nurul..tue citer xleh minum nescafe setahun yg lalu :-)