Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, May 5, 2009

Back To Work..

Now, I'm at JB...

Kul 2 pm tadi sampai. Penat sangat aku zzzz je sepetang. Pagi tadi bgn awal, kul 5.30 am coz my bus at 7.30 am. Takut tak sempat punya pasal awal2 pagi lagi kami dah kuar..skali awal pulak sampai Pudu, so terpaksa la aku tunggu ctu dekat2 sejam la jugak..:-) Hubby just drop kan aku ctu, then dia ke opis terus..bus sharp kul 7.30 am dah gerak. And aku sampai Larkin at 12.00 pm. Then aku amik bus balik umah dari ctu. and safely arrived home at 2.00 pm..giler lambat. 2 jam penantian aku nak sampai umah. Klu tau baik aku naik teksi, cepat je sampai. Tp tula, aku nie penakut sket nak naik cab sorang2, ntahla..rasa macam yakin xyakin je nanti aku dlm tue. hehhe..dah bnyk kali camtu, b4 tue aku mmng plan nak naik cab, last2 dah sampai Larkin, sepantas kilat aku g naik bus..heheh..pastu lambat la sampai..:-)tp xpe, bus time2 tue xde org n selesa je, cuma biasala..ntah mane2 jalan ntah dia g dulu baru la nak sampai umah...yang penting aku dah selamat smpai umah..Alhamdulillah...

Kisah menyayat hati seterusnya..

Dah sampai tue, aku tgk kete my housemate dah block my car, so dengan harapan dia tinggal kunci ketenyer..
Aku terus la panaskan enjin keteku, yg dah lama xstart2 tue..n pastu call my frenz tny kunci kete dia ..alamak, boleh pulak dia tak tinggal..n terbantut la niat aku nak beli nasi kat luar. Aku dah la lum jamah ape2 lagi nie dr pagi, lapaq mmng xingatla..last2 terpaksala aku sebat je manggi yg ader kat umah tue..(huhu, terpaksa mkn makanan yg tidak sihat)
pastu, dah lepas makan tue, aper lagi..memulas2 perut aku..itula masalah aku klu makan maggi, mesti sakit perut aku pastu..:p

ok, dah panjng aku dok melalut nie, now, aku nak update story kami balik kampung pulak..:-)

Cont' next entry ya!!

No comments: