Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 13, 2009

Yeyyy!! Sok balik...

Yey!! Sok dah boleh balik..Friday cuti, sempena JGC Anniversary..

Tomorrow xbalik naik bus, balik naik kete Hajar ngn Saiful n Fahmi..best balik ader kawan.xdela bohhsaann perjalanan..

Tapi Friday sayang keje, aku plan nak antar dia g opis, then aku nak jalan2 kat Ampang Park. Mama pun ader soh aku tolong belikan baju dia kat ctu. Dah lama dia soh aku tlg belikan.Tp xberkesempatan lagi nak ke ctu.N pastu leh jalan2 Klcc, lepak2 kat Kinokuniya baca buku.

Dulu2 sll je aku tunggu sayang kat ctu,..time tue aku lom keje lagi datang interview kat Menara Kemayan, (interview yg aku rasa 90% dah leh dapat(Process Engineer)siap dpt blajar software dia lagi..safety relief valve calculation, tp ntahla slack kat mana, xde rezeki kat ctu..klu tak mudah hidup aku xyah dok berjauhan cenggini).Habis je interview jalan kaki ke Klcc tunggu la sayang balik keje amik kat ctu.Mana lagi nak dok, aku pulun dok belek2 buku kat Kinokuniya sampai petang,.Tp xsedar masa berlalu :-)

Tp just planning je nie, manatau kang ader plan lain...

Saturday nie ader Futsal Tournament opis hubby...lwn Department..i vote for Process Department..hehhe..menang dapat hadiah wooo..
cam tahun lepas sayang dapat vourcher Jusco rm200..hehhe..leh shopping free :-)
So, i nak ikut serta jugak.Leh jadi photographer utk diorg..:-)

N Sunday lak kami ader invitation besday party anak kepada sayang nyer member kat Shah Alam...not yet decide will going or not!

Ok, nak kemas baju2 nak bawak balik sok..pastu tito..tattatittituuttu ...

No comments: