Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, May 8, 2009

Lunch Time...(aku dah kenyang!!)

Lunch time skrg nie, so aku amik peluang blogging jap. Malas nak kuar makan, coz pagi tadi aku dah breakfast roti canai..gilerr kenyang sampai skrg. Jap g aku nak jalan2 window shopping kat bawah nie..nak g sinma jugak..mau beli barang cket.

Adeh, sejuk la pulak kat opis nie. Cuaca dah tak menentu skrg nie..semalam panazz gilerr. Arini hujan dengan lebat siap kilat sabung menyabung lagi..takut aku dok dlm opis. Aku nie mmng penakut sket klu ternampak kilat..rasa nak nyorok je dlm selimut. hahha..alasan..pastu terus zzz sejuk2 nie..:-)

Hopefully sok KL tak hujan la..mau g jalan2 nanti terpaksa cancel pulak.

Actually, nak sambung lg citer jln2 kami ke penang tue. belum abis lagi pun..tp memandangkan tenet aku buat hal..so terpaksala tangguh dulu.sabo yer kawan2..aku dah baik punya karang dah..hihi..cuma xberkesempatan nak publish je.

Klu dah balik jumpa hubby mmng xsempat la aku nak belek2 blog nie. Masa kami bnyk kat luar je..jalan n makan2 :-)

Tapi, tula..lagi aku dok tangguh citer2 aku tue..dtg minggu nie..bnyk lagi mau citer..hahah..xmenyempat dah.

ok la, mau turun sudah.
Jap g klu aku rasa lapar ke singgah beli McD la jap..tapau makan kat workplace aku sambil layan movie..hahaha..nyamannnnnnnnn skali.:-) Bubbye!!

No comments: