Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, May 20, 2009

Kisah Hujung Minggu..

Huh, susah benor aku nak update blog. Tensen aku masalah broadband nie belum2 lagi settle.Insyaallah, minggu nie xbalik i nak g centre g tny. Klu modem nyer hal, mau beli baru la..lagipun aku agak2 mmng modem aku nie problem la. Coz member2 aku guna 3G kat sini laju je, aku nyer jer yg lembab nak mampos..tensen tull.

So, now i still lagi dok guna wifi free nie la..tp lagi la lembab.Kadang2 boleh kadang2 xbole online pun :p

Ok, back to story.

Last week Thursday dah balik pun. Coz Friday tu cuti. So aku amik peluang antar n amik sayang kat opis.Hantar ader makne tue..:-)

Me n my sister in law went to Carnival Kerjaya kat PWTC. Aku pun amik peluang skali la, kot2 ader keje2 kosong kat KL tue.Sampai bila aku nak dok JB nie..
Masyaallah, manusia punya la ramai..bersesak2 kami kat dlm tue..hampir2 3 jam gak la kami di situ.

Petang nyer aku amik sayang kat opis.Kul 5 dia kuar terus ke KLCC..shopping cket.Dapat la sorang sehelai Nike shirt.Dah lama rasanya xshopping baju..:p hehhe yeker??

We had dinner at Little Penang Restaurant. Aku makan Char Koew Teow n Ice Lemon Tea, n sayang lak Nasi Lemak Ayam n Barli Lime. Lagi, xdilupa jugak Rojak buah yg sngt sedap.Sedappp gileerrr.. nyum2.Tapi pic rojak lupa lak nak amik..:-)


Then g tgk movie-Xmen Wolverine..

Balik umah jer terus zzz..aku penat sgt2.Penat berdiri lama dlm karnival kerjaya tu.Lagipun soknyer bangun awal lagi,,seharian kami kat Ampang Sport Planet.FUTSAL Tournament....

To Be Continue....

No comments: