Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, May 24, 2009

Body Shop Sale!!

Last Friday kami (aku,Lidia n Fatt) g serbu Body Shop time opis hour..hahahha...

Mulanyer dah pergi lunch time tapi ramai gilerrr org.Nak pilih barang pun xbole, so kami pun aper lagi kul 3.30 pm turun lagi ke bawah..terus merembat aper yg patut.Sale gilerr..murah2.
Nie yang untungnyer opis atas shopping complex..hehhe.Anytime leh turun g beli barang kejap.Kejap jer ok! xlama pun..hehhe..:-)

Aku mengambil peluang la aper lagi.... tp b4 tue tepon dulu suami sayer minta permission nak beli barang. Yerla kang aku dok joli sakan balik2 kene marah pulak..dont like!
tak suker kene marah..hihi.Align Left

Alhamdullilah sayang pun dah memberi keizinan tuk i membeli, memandangkan kami berdua memang penggemar barang2 mandian Body Shop. Bau buah-buahan nyer yg sangat fresh.Berbanding Crabtree, aku dah ader satu set mandian, lotion,bedak n body mist Lavender nyer..tapi xberapa luak sgt pun.coz kami prefer bau buah-buahan lagi..bunga-bungaan macam kureng cket..:-)

Lagipun rasa xrugi shopping this time coz harganyer sgt2 la murah. Most of brg2 yg aku beli nie ader less 50% + lagi extra 10%..huhu..murahkan??..rasa nak beli banyak2 jer..hehhe tamak tull :-)

Ok, inilah hasil rembatan aku selama 20 minute di Body Shop CS..cepat2 nyer shopping.Xleh lama2 nanti bos marah..hahaha...

Cranberry Shower Gel, Rich Plum Shower Gel, Pink Grapefruit Shower Gel, Cassis Rose Bubble Bath, Starwberry Body Butter, Span n Bath Brush.

Nie pun rasa cam nak tambah lagi jer..baru tingat nak beli scrub.Luper pulak nak tengok aritu.Tapi for members till today jer sale, leh dapat extra lagi 10%.Klu aku beli pasni harga biasala..xde extra 10% tapi still ader sale lagi..nextweekla ajak sayang kuar g Body shop.Hopefully dapat permission lagi..hihi.

2 comments:

Lidia said...

very syok soping hr tu....
lg2 ngan kak jus..kejap je dah penuh bakul...

Ibu Ariessa said...

muahahaha..awak yang penuhkan bakul tue..
k.jus lak yg jadi mangsa..
tp xpe lidia,skali skala kite shopping camtu.beshh sgt:-)