Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, May 10, 2009

Wifi???

3G aku masih lagi problem..mungkihkan disebabkan modem?aku pun xtau..nak g tny kedai pun xde masa..

N till now aku masih lagi menggunakan wifi free dari Petronas berhadapan umah aku. hahaha..laju pulak aku rasa berbanding 3G yg aku langgan yg konon2 nyer paling laju..tp sll jer ader problem ..rasa mcm skrg jer nak g terminate, muahaha...tp pk2 nanti nak g jalan2 tmpt lain nak usung jugak 3g broadband aku nie..Ader jugak kegunaan nyer..:-)

Now dah kul 11.15 malam, nak tido xngantuk lagi..siang tadi dah banyak tido..bangun lambat, pastu dalam bas on da way balik tadi pun nyenyak je aku tido..

Hahh, sebut pasal bus aku nak citer satu kejadian yg berlaku dlm bus tadi..Ader sorang auntie chinese nie dok sebelah aku..time sampai Muar aku dok dengar dia macam bunyi yg org dok tahan sakit gigi..macam mengeluh pun ader juga..so aku pk dia nie sakit gigi kot..xdpt la nak bantu..so terpaksa la dia menahan..pastu sampai Yonpeng lagi kuat dia bunyi..aku pun menguatkan lagi lagu yg aku dok dgr kot mp4 aku. Pastu sampai pulak kat area Spg Renggam lagi kerap n kuat lagi bunyinyer sambil2 dok tumbuk tempat letak tgn antara tempat aku ngn dia..
xleh jadi nie, aku rasa sesuatu ngn autie nie..n aku pun tanya la dia..

aku: Autie, u kenapa? sakit ke?
auntie: i nak g toilet, nape bus nie xstop?
aku: Kenapa u xgi cakap kat driver?boleh je u soh dia berhenti kejap..pastu u nak tunggu smpai
Larkin baru u nak buang..
auntie:I rasa i dah xboleh nak berjalan sbb dah xtahan sgt...bole tak u bgtau driver tue?
aku: ok la autie, tunggu kejap..kat Kulai baru ader toilet..ader lagi 5 km..

aku pun bangunla merentasi dia coz aku dok sebelah tingkap.bgtau driver..xpasai2 driver tue ingat aku yg nak membuang,hahah...bus stop je, laju je auntie nie g turun buang..adeh, macam2 la..pelik tul aku sanggup dia dok menahan dari Muar lagi..lama tu...auntie.auntie..mungkin dia malu kot aku rasa...:-)

No comments: